Hopp til innholdet
Ung dame med sykkel som har stoppet og taser på mobilen

Daglig bruk av banken
  • Vi har en av Norges best likte mobilbanker
  • Få økonomisk rådgivning når du trenger det
  • Velg en bank som stadig blir bedre for deg

Trygg og enkel hverdagsøkonomi  

Hos oss får du personlig rådgivning og effektive verktøy som gir deg en enkel og trygg bankhverdag.

Hos oss får du alle banktjenester du behøver gjennom mobilbank, nettbank og våre bankkontorer. Enten du foretrekker å betjene deg selv digitalt, eller du ønsker hjelp fra en rådgiver – vi er alltid tilgjengelige.

Mobilbanken vår er kåret til en av landets best likte, og utvikles hele tiden med ny og spennende funksjonalitet for å gi deg en enda bedre opplevelse. Prøv oss du også, da vel.




Illustrasjon av skjermbilder fra mobilbanken

Last ned Eika Mobilbank

Mobilbanken vår gir deg alt på ett sted - betaling og overføring, lån, sparing og forsikring. Trygt og enkelt - og veldig godt likt av kundene våre.

Kontakt oss om dagligbank og hverdagsøkonomi

Anne Solberg Todorov
Anne Solberg Todorov Rådgiver kundesenter 69 82 49 33
Jesper Berntzen
Jesper Berntzen Studentmedarbeider Kundesenter 69 82 49 18
Lise Merete Tviberg
Lise Merete Tviberg Teamleder / Rådgiver kundesenter 69 82 49 21

Spørsmål og svar om dagligbank og hverdagsøkonomi

AvtaleGiro er en automatisk betaling av regninger direkte fra kontoen din på forfallsdato, mens eFaktura er en elektronisk faktura som du selv må godkjenne i nettbanken før betaling.
Du kan bestille et nytt bankkort direkte fra mobilbanken eller i nettbanken. Velg alternativet for korttjenester, og følg instruksjonene for å bestille et nytt kort.
For å åpne en ny konto, besøk mobilbanken eller nettbanken, gå til menyen og velg Konto. Der ligger alternativer for å opprette ny brukskonto eller sparekonto. Du kan også ringe oss eller besøke en av våre filialer for personlig hjelp.
For å bruke Vipps, last ned appen og registrer deg med ditt mobilnummer og bankkort. Når du er registrert, åpner du appen, velger «Send penger», skriver inn mottakerens telefonnummer, beløpet, og bekrefter betalingen.
For å bruke BankID-appen til legitimasjon, må du først skanne ditt pass eller nasjonalt ID-kort via appen. Når dette er registrert, åpner du BankID-appen, velger 'Vis ID', og en QR-kode genereres. Denne koden kan skannes for å bekrefte din identitet på steder som Posten og Vinmonopolet.